Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

סיירת מטכ עמנואל מורנו - "היה גיבור": רחוב ע"ש קצין סיירת מטכ"ל שנהרג בלבנון - בתו הבכורה צפויה להתגייס לצהל באוקטובר הקרוב.ערוץ 7 20/07/2020 09:05.

סיירת מטכ עמנואל מורנו - "היה גיבור": רחוב ע"ש קצין סיירת מטכ"ל שנהרג בלבנון - בתו הבכורה צפויה להתגייס לצהל באוקטובר הקרוב.ערוץ 7 20/07/2020 09:05.. זמן קצר לאחר הכרזת הפסקת האש בין ישראל לחיזבאללה, נשלחה סיירת מטכל למשימה באזור הכפר בעלבכ בדרום לבנון. לפוסט, שנכתב בערב יום הזיכרון לפני כשנתיים, צורפה תמונה נדירה של מורנו מטיול בסיני, בו הוא נראה עומד כשגבו מופנה למצלמה. המידע הדרמטי שסיפק המרגל הישראלי, הנחיתה של הלוחמים בעומק השטח והנסיעה בג'יפים של צבא סוריה: ייעודה המרכזי הוא איסוף מודיעין מעבר לקווי האויב באמצעות הטמנת מכשירים לאיסוף מודיעין אותות,2 והיא מאומנת בכל סוגי הלחימה. מורנו הוא החייל הראשון בתולדות צהל שתמונתו אסורה בפרסום גם לאחר מותו, בשל תפקיד רגיש שמילא.

אתה חושב שלניצן הורוביץ קל שמנכל מועצת ישע יהיה ראש הממשלה? הוא אמר כי המסוקים לא נחתו באותו מקום שבו פעלו סיירת מטכל ויחידת שלדג. הסיירת אוספת מודיעין בשטחי האויב ובמשך שנים היא תפקדה כיחידת ההשתלטות הבכירה של ישראל לאחר אירועי טרור ופיגועי מיקוח. השלושה נראים בצילום כשהם ככל הנראה באמצע אימון או ניווט, שכן הם לבושים במכנסיים קצרים ועוטים. מורנו, קצין סיירת מטכל שנהרג במלחמת לבנון השנייה, הוא החייל הראשון בתולדות צהל שתמונתו אסורה בפרסום גם אחרי מותו.

ב | ארכיון לוחמי סיירת שקד
ב | ארכיון לוחמי סיירת שקד from www.424shaked.co.il
אביה היתה רק בת 5 כששכלה את אביה בפעולה סודית בבעלבכ, בעומק לבנון. הוא השתתף בעשרות מבצעים מסוכנים, אך תמונתו של סאל עמנואל מורנו, שנהרג בפעולה נועזת של סיירת מטכל. סיירת מטכל, הידועה גם בשם היחידה, היא יחידת קומנדו צהלית השייכת לאגף המודיעין. הוא אחד מחללי צהל היחידים שתמונתם לא הותרה מעולם לפרסום, בשל רגישות התפקיד מורנו סיפרה על מעט מהפעולות של בעלה שניתן היה לחשוף: סיירת מטכל היא יחידת עילית בכוחות המיוחדים של צהל המתמחה בסיור מיוחד ולוחמה בטרור. מורנו ושאר לוחמי סיירת מטכל יצאו למשימות עלומות מעבר לגבול. חצי שנה לאחר פליטת הפה של טראמפ, הנה כל מה שאפשר לספר על המבצע הנועז של המוסד וסיירת מטכל בתוככי סוריה. השירות בסיירת מטכל בנוי משירות חובה בסיסי לגברים (שנתיים ושמונה חודשים) ולאחריו שירות קבע של 3 שנים, כאשר השנה האחרונה תוקדש ללימודי תואר אקדמי שנה א', במקצוע לבחירתך, אותם תמשיך כאזרח.

הפעולה הצליחה אך מורנו נהרג בעת הנסיגה מהיעד, בהתקלות עם פעילי חזבאללה.

הוא השתתף בעשרות מבצעים מסוכנים, אך תמונתו של סאל עמנואל מורנו, שנהרג בפעולה נועזת של סיירת מטכל. התגייסנו באותו יום, עשינו מסלול יחד ואנחנו חברים מזה 16 שנה. אביו, אילן מורנו, סמנכל בביטוח הלאומי, עלה יחד עם רעייתו מפריז בשנת תשלב. עמותת בדרכי עמנואל מורנו נוסדה לזכרו של עמנואל יהודה מורנו זל, קצין צהל ששירת בצבא במשך 17 שנה. סגן אלוף עמנואל מורנו היה קצין בסיירת מטכל כשנהרג בסוף מלחמת לבנון השנייה. אתה חושב שלניצן הורוביץ קל שמנכל מועצת ישע יהיה ראש הממשלה? עמנואל היה דמות בכירה ביחידת העילית סיירת מטכל והיה אחד הקצינים הבכירים המעוטרים. היה זה כשכוח משולב של סיירת מטכל ויחידת שלדג פשט על בית החולים דר אל־חיכמה בעומק שטח לבנון, בבעל בק, כחלק מרעיון שהגו בזירת טרור, בחטיבת המחקר באגף המודיעין. ייעודה המרכזי הוא איסוף מודיעין מעבר לקווי האויב באמצעות הטמנת מכשירים לאיסוף מודיעין אותות,2 והיא מאומנת בכל סוגי הלחימה. עוד כתבות בנושא עמנואל מורנו. במידה רבה סיפורו של עמנואל מורנו מציב את בתו אביה במוקד. הפעולה הסודית שחשף טראמפ לרוסים. חצי שנה לאחר פליטת הפה של טראמפ, הנה כל מה שאפשר לספר על המבצע הנועז של המוסד וסיירת מטכל בתוככי סוריה.

מורנו, קצין סיירת מטכל שנהרג במלחמת לבנון השנייה, הוא החייל הראשון בתולדות צהל שתמונתו אסורה בפרסום גם אחרי מותו. סיירת מטכל עוזבת את פתח תקווה. ארכיון התמונות של עמנואל מורנו2 תמונות משויכות לתגית זו. במהלך טקס כתיבת אותיות בספר תורה שקיים ארגון יד לבנים בנוכחות ראש הממשלה, סיפר האב לאורחים כי הוא מביע תמיהה מדוע עשר שנים אחרי שבנו נפל כגיבור בקרב. בנאומו העלה על נס רהמ נתניהו, בעצמו יוצא סיירת מטכל, את גבורתם של שני הקצינים ולאחר מכן העלה זיכרונות משירותו הצבאי.

שמואל מורנו - מדרשת מעלה חבר
שמואל מורנו - מדרשת מעלה חבר from www.mhever.org.il
הוא אמר כי המסוקים לא נחתו באותו מקום שבו פעלו סיירת מטכל ויחידת שלדג. עוד כתבות בנושא עמנואל מורנו. הפעולה הצליחה אך מורנו נהרג בעת הנסיגה מהיעד, בהתקלות עם פעילי חזבאללה. קצין בכיר נוסף מהסיירת נפצע קשה וקצין שלישי נפצע קל. כשנדמה היה שקולות המלחמה נדמו, אירע האסון. סיירת מטכל היא יחידת עילית בכוחות המיוחדים של צהל המתמחה בסיור מיוחד ולוחמה בטרור. אביו, אילן מורנו, סמנכל בביטוח הלאומי, עלה יחד עם רעייתו מפריז בשנת תשלב. מורנו ושאר לוחמי סיירת מטכל יצאו למשימות עלומות מעבר לגבול.

דיגלי זל היה מפקד היחידה.

מתן, גם כן בן הצוות שלנו, וחבר קרוב מאוד של עמנואל ספד לו על קברו אתמול, במלאות שבעה ימים למותו. אביה היתה רק בת 5 כששכלה את אביה בפעולה סודית בבעלבכ, בעומק לבנון. סאל עמנואל מורנו זל, לוחם סיירת מטכל שנפל בלבנון, היה מגדולי הלוחמים של צהל. אביו, אילן מורנו, סמנכל בביטוח הלאומי, עלה יחד עם רעייתו מפריז בשנת תשלב. סיירת מטכל, הידועה גם בשם היחידה, היא יחידת קומנדו צהלית השייכת לאגף המודיעין. עוד כתבות בנושא עמנואל מורנו. אני רוצה שתגיד לי בפנים שזה מה שאחי חשב, זה. היחידה חוגגת יובל וכל הגדולים מתגייסים למשימה. ייעוד הסיירת הוא איסוף מודיעין מעבר לקווי האויב (ולפי פרסומים זרים בעיקר הטמנת מכשירים לאיסוף מודיעין אותות), שחרור בני ערובה במתארים מורכבים, לוחמה בטרור ועוד. דיגלי זל היה מפקד היחידה. בנאומו העלה על נס רהמ נתניהו, בעצמו יוצא סיירת מטכל, את גבורתם של שני הקצינים ולאחר מכן העלה זיכרונות משירותו הצבאי. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. סגן אלוף עמנואל מורנו היה קצין בסיירת מטכל כשנהרג בסוף מלחמת לבנון השנייה.

יחידה 269 או יחידה 262 ) היא יחידת עילית בכוחות המיוחדים של צהל המתמחה בסיור מיוחד ולוחמה בטרור. תודה לכם על העשייה שלכם למען העם הזה. דיגלי זל היה מפקד היחידה. עמנואל עלה בסולם הדרגות והגיע לדרגת סגן אלוף, מפקד בכיר סאל עמנואל יהודה מורנו נפל בקרב לקראת סוף מלחמת לבנון השניה ב 2006. עוד כתבות בנושא עמנואל מורנו.

נחשף תיעוד חדש של הלוחם עמנואל מורנו - באזזנט
נחשף תיעוד חדש של הלוחם עמנואל מורנו - באזזנט from buzznet.co.il
זמן קצר לאחר הכרזת הפסקת האש בין ישראל לחיזבאללה, נשלחה סיירת מטכל למשימה באזור הכפר בעלבכ בדרום לבנון. מורנו, קצין סיירת מטכל שנהרג במלחמת לבנון השנייה, הוא החייל הראשון בתולדות צהל שתמונתו אסורה בפרסום גם אחרי מותו. ייעודה המרכזי הוא איסוף מודיעין מעבר לקווי האויב באמצעות הטמנת מכשירים לאיסוף מודיעין אותות, והיא מאומנת בכל סוגי הלחימה. עוד כתבות בנושא עמנואל מורנו. סיירת מטכל, הידועה גם בשם היחידה, היא יחידת קומנדו צהלית השייכת לאגף המודיעין. דיגלי זל היה מפקד היחידה. נפתלי בנט על עמנואל מורנו זל במפגש עם חניכי יובל עילם. חצי שנה לאחר פליטת הפה של טראמפ, הנה כל מה שאפשר לספר על המבצע הנועז של המוסד וסיירת מטכל בתוככי סוריה.

סיירת מטכל נקראה בעבר יחידה 269 או 262 והיא מהווה את יחידת הקומנדו של צהל ומשתייכת לאגף המודיעין.

עמנואל מורנו התגייס ב־1990 לסיירת מטכל לאחר לימודים במכינה הקדם־צבאית בני דוד בעלי. ייעודה המרכזי הוא איסוף מודיעין מעבר לקווי האויב באמצעות הטמנת מכשירים לאיסוף מודיעין אותות, והיא מאומנת בכל סוגי הלחימה. אלמנתו של עמנואל מורנו זל: בתו הבכורה צפויה להתגייס לצהל באוקטובר הקרוב.ערוץ 7 20/07/2020 09:05. על פועלו רב השנים למען ביטחון מדינת ישראל, ועל השתתפותו בפעילויות מבצעיות במלחמת לבנון השנייה, הוענק לו ציון לשבח מראש אגף המודיעין בצהל. הפעולה הסודית שחשף טראמפ לרוסים. היה זה לאחר • השר נפתלי בנט היה חבר קרוב של עמנואל, בן גילו, ששירת לצדו בצוות סיירת מטכל. כמעט עשור וחצי לאחר שקצין סיירת מטכל עמנואל מורנו נהרג בקרב הקשה במלחמת לבנון השנייה, פרסם מי שהיה חברו לצוות בסיירת, חכ מתן כהנא (ימינה), תמונה ובה נראה עמנואל מורנו יחד עם חכ כהנא עצמו ועם יור ימינה חכ נפתלי בנט. אז עמנואל מורנו, שפעולות חייו והנסיבות המדויקות בהן מצא את מותו נמצאות באיפול כבד, מכונה זה שנים כלוחם הטוב בעולם. עמנואל עלה בסולם הדרגות והגיע לדרגת סגן אלוף, מפקד בכיר סאל עמנואל יהודה מורנו נפל בקרב לקראת סוף מלחמת לבנון השניה ב 2006. בנאומו העלה על נס רהמ נתניהו, בעצמו יוצא סיירת מטכל, את גבורתם של שני הקצינים ולאחר מכן העלה זיכרונות משירותו הצבאי. מתן, גם כן בן הצוות שלנו, וחבר קרוב מאוד של עמנואל ספד לו על קברו אתמול, במלאות שבעה ימים למותו. סיירת מטכל היא יחידת עילית בכוחות המיוחדים של צהל המתמחה בסיור מיוחד ולוחמה בטרור.

משה מורנו, אח של עמנואל מורנו היד, התפרץ לחדרו של חבר הכנסת מתן כהנא שהיה עם מורנו בצוות בסיירת מטכל ואמר לו: עמנואל מורנו. אני רוצה שתגיד לי בפנים שזה מה שאחי חשב, זה.